REGULAMIN INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY BILETÓW – LODOWISKO HIT2FIT

 

§1 POSTANOWIENIA ÓGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży Biletów internetowych na Lodowisko za pośrednictwem strony internetowej https://hit2fit.pl/, a także korzystania z nich na lodowisku będącym własnością Organizatora.
  2. Akceptacja Regulaminu i Polityki prywatności jest konieczna w celu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Pobieranie zdjęć z Systemu, Newsletterów oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych jest zabronione. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Organizatora lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
  4. Klient może kontaktować się ze Organizatorem:
    • pisemnie pod adresem Sucha 2, 50-086 Wrocław
    • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lubie@hit2fit.pl
    • od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00. – 16.00.

§ 2 WYJAŚNIENIE UŻYTYCH TERMINÓW

  1. BILET ELEKTRONICZNY – dokument uprawniający do jednorazowego wejścia na Lodowisko Organizatora, w określonym dniu lub na określoną godzinę.
  2. BRAMKA PŁATNICZA (tPay) – system płatności online obsługiwany przez Krajowy Integrator Płatności S.A., pl. gen. Andersa 3, 61-894 Poznań, NIP: 7773061579, KRS: 0000412357.
  3. DANE OSOBOWE – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
  4. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Systemie Organizatora, umożliwiający zakup biletu drogą elektroniczną na lodowisko.
  5. KONSUMENT – osoba fizyczna, która zgodnie z art. 22(1) kodeksu cywilnego dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. KLIENT/USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. Kupujący jest jednocześnie Usługobiorcą.
  7. LODOWISKO – obiekt rekreacyjny z taflą lodową obsługiwany przez Organizatora, na którym odbywają się sesje ślizgawkowe.
  8. OPERATOR PŁATNOŚCI ONLINE (ELAVON) – podmiot świadczący obsługę płatności online.
  9. POLITYKA PRYWATNOŚCI – dokument opisujący zasady przetwarzania Danych osobowych Klientów, w tym osób odwiedzających System Organizatora.
  10. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która zgodnie z art. 43(1) kodeksu cywilnego prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w związku z czynnościami prawnymi, i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  11. PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  12. REKLAMACJA – tryb dochodzenia odpowiedzialności przez konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta albo Przedsiębiorcę w związku ze stwierdzonym brakiem zgodności towaru z Umową Sprzedaży, na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta i kodeksu cywilnego (rękojmia).
  13. SYSTEM – platforma sprzedaży biletów online dostępna pod adresem hit2fit.pl, stanowiąca stronę Organizatora, za pośrednictwem której Użytkownicy mogą dokonywać zakupu biletów na lodowisko. Rezerwacja terminu korzystania z zakupionych usług odbywa się poprzez odrębną platformę plan4u.pl.
  14. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa, przez którą Sprzedawca – przedsiębiorca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność rzeczy (Biletu) i wydać mu rzecz, a Kupujący zobowiązuje się rzecz (Towar) odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę, zawierana bez jednoczesnej fizycznej obecności stron umowy, za pomocą jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  15. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa zawarta pomiędzy Organizatorem, a Klientem za pośrednictwem platformy hit2fit.pl, której przedmiotem jest nabycie Biletu elektronicznego, uprawniającego do skorzystania z Lodowiska Organizatora, zgodnie
    z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
  16. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
  17. SIŁA WYŻSZA zdarzenie zewnętrzne, niezależne od Sprzedawcy, którego nie można było przewidzieć ani zapobiec jego skutkom, w szczególności takie jak klęski żywiołowe, działania wojenne, zamieszki, strajki generalne, blokady granic, epidemie, pandemie lub nagłe przerwy w Dostawach niezależne od Sprzedawcy.
  18. SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA/ORGANIZATOR – Przedsiębiorca prowadzący lodowisko objęte tym Regulaminem H2F sp. z o.o., ul Sucha 2, 50-086 Wrocław, NIP: 8993029526.
  19. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Kupującego, którego celem jest zawarcie umowy sprzedaży Biletu elektronicznego na Lodowisko.

§ 3 RODZAJE BILETÓW I ZASADY WEJŚCIA

  1. Bilety są sprzedawane na konkretne dni:
    • Od poniedziałku do piątku bilety nie są przypisane do konkretnej godziny – uprawniają do wejścia w dowolnym momencie w godzinach otwarcia lodowiska.
    • W weekendy, święta oraz ferie bilety obowiązują na określony przedział godzinowy i uprawniają do wejścia wyłącznie w wybranej godzinie.
  2. Rodzaje biletów dostępne w Systemie:
    • Bilet ulgowy (pon.–pt.) – dla osób do 26. roku życia po okazaniu ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej oraz dla dzieci młodszych
    • Bilet ulgowy (weekendy, święta, ferie).
    • Bilet normalny (pon.–pt.).
    • Bilet normalny (weekendy, święta, ferie).
    • Karnet 10 wejść – ulgowy (poniedziałek – piątek),
    • Karnet 10 wejść – ulgowy (weekend, święta, ferie),
    • Karnet 10 wejść – normalny (poniedziałek – piątek),
    • Karnet 10 wejść – normalny (weekendy, święta, ferie)
    • Bilet rodzinny 2 + 2 (poniedziałek – piątek),
    • Bilet rodzinny 2 + 2 (weekendy, święta, ferie)
  3. Bilet jednokrotny: przekroczenie czasu obowiązywania Biletu uprawnia Organizatora do naliczenia dopłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym stacjonarnie, na Lodowisku.
  4. Bilety grupowe: nie są dostępne w sprzedaży online.

 

§ 4 SPRZEDAŻ I PŁATNOŚĆ

  1. Ceny podane w Systemie są cenami netto i brutto. Ceny brutto uwzględniają podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Linkiem bazowym, na którym prowadzona jest sprzedaż biletów jest: https://hit2fit.pl/
  3. Sprzedaż biletów odbywa się wyłącznie przez platformę plan4u zwanej dalej „System”.
  4. Płatności za bilety realizowane są online przez bramkę płatniczą tPay, obsługiwaną przez Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu gen. Andersa 3, 61-894 Poznań, NIP: 7773061579, KRS: 0000412357.
  5. Rozliczenia kartowe prowadzone są przez Elavon Financial Services DAC (oddział
    w Polsce), Puławska 17, 02-515 Warszawa, NIP:2090000825 ,KRS 0000287836 , który pełni funkcję agenta rozliczeniowego.
  6. Dane karty i szczegóły płatności nie są przetwarzane przez Organizatora ani przez System – są obsługiwane wyłącznie przez tPay i Elavon, zgodnie z ich politykami bezpieczeństwa.
  7. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży internetowej pomiędzy Kupującym a Organizatorem jest spełnienie wymaganych procedur zakupu na stronie https://hit2fit.pl/:
    • wybór biletu, ilości i ceny,
    • podanie danych Kupującego: imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu,
    • wybór formy płatności za bilety,
    • zaakceptowanie Regulaminu, które jednocześnie stanowi oświadczenie woli i stwarza prawne zobowiązanie między Kupującym a Organizatorem,
    • otrzymanie przez Kupującego potwierdzenia dokonania transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail,
  8. Po zatwierdzeniu płatności, użytkownik otrzymuje potwierdzenie zakupu biletu na podany przy zamówieniu adres e-mail w postaci kodu QR.
  9. W razie wystąpienia problemów z płatnością lub braku potwierdzenia transakcji, Klient zgłasza sprawę do obsługi Systemu plan4u na adres kontaktowy udostępniony przez platformę.
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu do zakupu biletów.
  11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu.
  12. Cena biletu podana jest w złotych polskich i zawiera podatek VAT. Cena podana jest przy każdym bilecie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
  13. Klient może zaznaczyć opcję wystawienia faktury VAT podczas procesu zakupu, podając dane do faktury.
  14. Faktura zostanie przesłana drogą elektroniczną (PDF) na adres e-mail wskazany w formularzu zakupu.
  15. Brak możliwości zakupu za pośrednictwem Systemu nie oznacza braku biletów w kasie lodowiska Organizatora.
  16. Kupujący może nabyć bilety również w kasie lodowiska Organizatora, w godzinach jego otwarcia, gotówką lub kartą.

§ 7 REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Ceny podane w Sklepie są cenami netto i brutto. Ceny brutto uwzględniają podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Kupujący ma prawo do jednorazowej zmiany terminu wejścia, najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem, po wcześniejszym kontakcie z obsługą lodowiska. Zmiana terminu nie stanowi zwrotu ani wymiany biletu.
  3. Bilety zakupione na konkretny dzień lub godzinę nie podlegają zwrotowi ani wymianie, z wyjątkiem sytuacji odwołania wejścia z winy Organizatora. W przypadku odwołania wejścia z przyczyn leżących po stronie Organizatora, Kupującemu przysługuje zwrot pełnej kwoty biletu.
  4. Zwroty nie przysługują w przypadku niestawienia się klienta lub spóźnienia na wybrany termin.
  5. Reklamacje należy składać mailowo na adres lubie@hit2fit.pl w terminie 7 dni od daty zdarzenia (np. zamknięcia lodowiska w zapowiedzianych godzinach).
  6. Organizator zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w ciągu 14 dni.

 

 

§ 14 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zakupione Bilety na konkretny dzień lub godzinę nie podlegają zwrotowi. Wynika to z przepisów prawa – bilety dotyczą usług realizowanych w określonym terminie (np. wejścia na lodowisko o wybranej godzinie lub w wybranym dniu.)
  2. W przypadku karnetów, które nie są przypisane do konkretnego dnia ani godziny, Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu, o ile karnet nie został jeszcze wykorzystany.
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w załączniku nr 1 Regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lubie@hit2fit.pl
    • lub listownie na adres: Sucha 2, 50-086 Wrocław.

 

§ 15 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Przetwarzanie Danych osobowych przez Organizatora reguluje Polityka prywatności, stanowiąca integralną część Regulaminu, umieszczona w Systemie.
  2. Organizator zobowiązuje się dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu przekazanych Danych osobowych oraz przetwarzać je zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią̨ prawa osób, których dane dotyczą.

Załącznik nr 1 Formularz odstąpienia od umowy

Miejscowość, data

……………….

  1. …..

Imię i nazwisko konsumenta

Adres konsumenta

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu ……………………. na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny. 

Towar zwrócę stosownie do postanowień zawartych w regulaminie sklepu internetowego.

Proszę o zwrot ceny towaru na konto*…………………………. / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar. *

………………………

Podpis konsumenta

* Niepotrzebne skreślić

Załącznik: dowód zakupu*/umowa* (zalecane)